Lyngsøe-lys

Indkøbskurv: Varer i din kurv: 0
Forside Nye Produkter Tilbud Min konto Kontakt Login
Varegrupper 
Information 
 Levering & Fragt
 Handelsbetingelser
 Sådan handler du
 Sitemap
 Kontakt os

Handelsbetingelser

1. Køb hos Lyngsøe-Lys:
Der er ikke indgået en bindende købeaftale med Lyngsøe-Lys, før De har modtaget en ordrebekræftelse fra Lyngsøe-Lys

2. Priser:
Alle priser er incl. moms og i Danske kroner, hvor intet andet nævnes.
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, excl. Færøerne og Grønland.
Der tages forbehold for:
Valutaændringer force majeure leveringssvigt afgiftsændringer udsolgte varer og trykfejl

3. Salg generalt:
Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.
Afhentningsvarer faktureres til den aktuelle pris på bestillingstidspunktet, og prisen ændres IKKE hverken ved prisfald eller stigning.

4. Levering:
Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Lyngsøe-Lys´s leverandører.

5. Afbestillinger:
Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør dette gøres telefonisk på 86982118 Alternativt kan det ske ved, at fremsende en e-mail med mærket " Afbestilling ". til support@lyngsoe-lys.dk
Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne returneres til afsender med teksten " Afbestilling ! " indsat i emnetekst. Afbestilling bør ske inden kl. 14:00 samme dag, som bestillingen er foretaget.

6. Betaling:
De mulige betalingsmåder er:

Online Kort Betaling.
Overførsel til bank. 1935 7400058406

7. Reklamationsret: Evn.Reklamationer må ske senest 5 dage efter varens modtagelse.Retunering kan ske franko efter forudgående aftale.og med angivelse af vor fakturanr.Kontakt Lyngsøe-Lys 86982118

8. Forsvarlig returnering:
Alle produkter, der returneres til Lyngsøe-Lys skal være forsvarligt indpakket.
Ved mangelfuld emballering kan medføre, at Deres rettigheder bortfalder. 
Lyngsøe-lys anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Lyngsøe-Lys. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

9. Er de i tvivl:
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler Lyngsøe-Lys, at De retter support@lyngsoe-lys.dk eller på telefon 86982118

10. Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende:
Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere.

Fortsæt